10 Ağustos 2013 Cumartesi

Düziçi Belediyesi (biri çizgi roman) iki kitap çıkardı‏

Düziçi Belediyesi Belediyeyi tanıtan ve belediye hizmetlerinin nasıl yapıldığını anlatan Başkan Amca isimli bir dergi ile Trafik Kurallarını Öğreniyorum başlıklı iki dergi çıkartarak dağıtımını gerçekleştirdi.
Daha önce 72 sayfalık Düziçi Belediyesi, Belediye çalışıyor Düziçi Değişiyor isimli bir tanıtım ve hizmet kitabı çıkaran Düziçi Belediyesi bu defa da Başkan Amca isimli çizgi roman özelliğinde ve çocuklara hitap eden eğitici bir dergi daha çıkardı.  Toplam 20 sayfadan oluşan dergide Düziçi Gezisi, ve Belediye Nedir kavramları Belediye Başkanı Ökkeş Namlı ile Belediye Binası, Büyük Cami yanında yapılan yeni park, Düziçi Kaplıcası, Mustafa Kemal Atatürk Parkı,   Harun Reşit Çocuk Parkı çizgi roman resim karakterleriyle tasvir edilmiş ve Düziçi Belediye Başkanı Ökkeş Namlı ile çocuklar arasında yapılan sorulu cevaplı tanıtım ve hizmetlere değiniliyor. Ökkeş Namlı'nın  bire bir tasvir edildiği dergi, Düziçili miniklere Belediyenin tanıtımı ve görevleri konusunda yıllarca eğitim öğretim yönünden büyük katkı sağlayacak.
Düziçi Belediyesi 18 sayfalık Trafik Kurallarını Öğreniyorum adıyla bir de trafikte eğitici bir dergi daha bastırarak Düziçili miniklere armağan etti. Toplam 2500 adet bastırılan ve okullara öğrenci mevcuduna göre 100-200 arasında dağıtımı yapılan karikatürlü resim anlatımlı kitap da ilçemizin geleceği miniklerimize büyük katkı sağlayacak özellikte hazırlanmış. 
Haber: Süleyman Güzel/Düziçi
Kaynak - Başak Gazetesi

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails