16 Nisan 2016 Cumartesi

Hikmet Yamansavaşçılar'la Tanışma ve Kitap İmzalatma Şansı Yakaladım

Ümit Kireççi
...
Bugün Arkabahçe Çizgi Roman Dükkanına yaklaşmıştık ki Hikmet Yamansavaşçılar'ı gördüm vitrinden. İkonik comics karakterlerinin arasından ikonikleşme yolculuğuna çıkan KARABALA çizgi romanının yazar/çizeri görünüyordu ve acaba orada ne yapıyordu? 

Dükkana girdim ki kitap imzalıyor. "Nasıl yani? İmza etkinliği vardı da bizim haberimiz mi yoktu?". Sordum, usta tesadüfen oradaymış. Hemen imza sırasına girdim ve tanışarak keyifli bir sohbet ettim. Buradan duyuruyorum, hafta sonları gidin Arkabahçe'ye. Her an sürprizlerle karşılaşabilirsiniz. 

Neler mi konuştuk? Onu da yakında yazacağım. Acele yok. 

Karabala'yı hatırlamak isteyenler şöyle buyursun:

KARABALA Geliyor - 1










Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails