26 Eylül 2013 Perşembe

Online Çizgi Roman Kursu

Çizgi romana ilgi duyan, bilgi edinmek isteyen veya çizgi roman hazırlamak isteyenlere Prof. William Kuskin yararlı bir online kurs:  
Belki ilgilenenler olur diye şunu buraya bir bırakalım. Bu linkteki olay coursera sistemi üzerinden 7 hafta boyunca sürecek bir kurs. Linkte, hafta hafta işlenecek konular var. Kursun sonunda belge, madalya falan vermiyorlar anladığım kadarıyla.

coursera sistemini ben de bu linkle ilk kez gördüm ve biraz inceledim. anladığım kadarıylan (bu kurs örneği üzerinden) anlatayım.

Siteye üye olup bir hesap oluşturuyorsunuz. Sitede bir sürü konuda bir sürü kişi çeşitli kurslar veriyor. Sanırım hepsi ücretsiz. Örneğin bu çizgi roman kursunda 7 hafta boyunca çeşitli başlıklar halinde videolar yayınlanacak ve siz de bu videoları izleyebileceksiniz.

Oldukça ilgimi çekti ben de haberdar olmak isteyenler olur diye paylaşayım dedim 


Kayıt ve bilgi için: https://www.coursera.org/course/comics

Egemen Görçek

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails