1 Aralık 2012 Cumartesi

Siyah Adam - Johnny Cash

Yazan - Oben / Kaynak - The Hedon
Son dönemlerimde sıkı bir çizgi roman takipçisi olduğuma inanarak, tetikçi serisi ve Tardi’nin çizgi romanlarından sonra, nefes almadan okuduğum ilk çizgi roman, Cash – I see a darnkess.
Hikayeler, yaşananlar sizi o kadar çok içine çekiyor ki, belirli bir zaman gerçek hayattan tamamen soyutlanıyorsunuz.
Hatta duygusallaşıp içinize kapanıyor, sorgulamaya bile başlıyorsunuz…
Benzer olan daha önceki bir yazımda da belirttiğim gibi, iyi bir çizgi romanı hayal kurdurabildiği için, çizer yorumu sana bıraktığı ve bir filmden daha farklı ve fazla düşündürebildiği için seviyorum.
Hatta bazen büyülü geliyor bana, karakterlerden biri de ben olsaydım diyorum kendi kendime …
Devamı - The Hedon

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails