8 Aralık 2011 Perşembe

Ve "Heavy Metal Türkiye" Macerası Sona Erdi!

Arkabahçe Yayıncılık'ın çizgi roman dünyamıza kattığı son derece önemli proje "Heavy Metal" artık yayınlanmayacak. Türk çizerlere ve yazarlara kapılarını açan nadir yayınlardan olan Heavy Metal'in üzücü sona bilgisini Ahmet Kocaoğlu facebook sayfasından açıkladı:
"Devam etmek üstüne bayağı bir düşündüm.Beklediğim satışın olmaması bir faktör olduğu kadar, firma ile yaşadığımız iletişim sorunları çabası ve asıl istediğim yerli projeleri kullanma özgürlüğünde ki kısıtlarda, beni şimdilik durduk demeye getirdi. Ancak ben son sayımızda devam eden öyküleri ve yeni gelen öykülere de bir şekilde devam etmek istiyorum. Zaten baştan beri asıl amaç bu yeni öykücülerdi benim için. Bilmiyorum ama acaba yeni yapmakta olduğumuz ARKABAHÇE sitesinde yeni öyküleri internet üstünden yayınlamaya devam etsek ve bunların birikenlerini, talep görenlerini Grafik novel diyeceğimiz formatta çıkarmayı düşlesek yine olmayacak bir hayal mi kurmuş olurum? Neyse benim şimdilik önerim budur. Bu konu ile ilgilenenler benimle irtibat kurarsa sevinirim. Hadi kalın sağlıcakla :)"
HM Facebook Grubu

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails