8 Aralık 2011 Perşembe

TV Programında Çizgi Roman Konuşulacak ve Hediye Edilecek :)

YAŞAMDA ADIM ADIM
Şair-yazar-eğitimci Gülsüm Cengiz’in hazırlayıp sunduğu Yaşamda Adım Adım’da bu hafta (09.12.2011 Cuma - saat 14.30'da) program, konuğu Öğretim Görevlisi-Yazar Ümit Kireççi ile Çizgi Romanlar, Çizgi Kahramanlar konusu gündeme getirilecek ve her yaştan meraklısına birçok çizgi roman hediye edilecek.
HAYAT TELEVİZYONU
Türksat 3 A Frekans 12525SR: 30000Dikey batıFec:5/6
İnternetten Canlı izlemek için: www.hayattv.net

Teksas, Tommiks, Tenten, Red Kit, Süpermen, Örümcek Adam ve ötekiler… Hepsi çocukluğun düş dolu dünyasını süsleyen çizgi kahramanlar… Kimi insanüstü güçleri olan, korkusuz, iyi, yakışıklı kahramanların soluk kesen serüvenlerinin anlatıldığı kitaplar… Üzerinde çokça tartışılan, bazen ders kitaplarının arasına gizlenerek okunan kitaplar…
Çizgi romanlar konusu, üzerinde en çok tartışılan konulardan biridir. Kimi çocukların ve gençlerin bu kitapları okumasını sakıncalı bulmakta, kimi yararlı bulmaktadır.
Peki, gerçekte çizgi romanların çocukların ve gençlerin dünyasındaki yeri nedir? Çizgi romanlar çocukların okuma davranışı kazanmasını nasıl etkiler?
Geçmişten günümüze çizgi roman kahramanlarında ve yayınlarında hangi değişiklikler olmuştur? Sinema ve televizyon dizilerine uyarlanan çizgi roman kahramanlarının serüvenleri çocukları nasıl etkilemektedir?
Yaşamda Adım Adım’da bu hafta, Yıldız Teknik Üniversitesi Sanat Tasarım Bölümü Öğretim Görevlisi ve Çizgi Roman Okurları Platformu kurucusu ve üyesi Ümit Kireççi ile çizgi romanların çocukların ve gençlerin yaşamındaki yerini, çizgi roman yayınlarının günümüzdeki durumunu konuşacağız.
Yaşamda Adım Adım, Cuma günü saat 14.30’da canlı yayınla Hayat Televizyonu’nda… Programın tekrarı…
HAYAT TELEVİZYONU
Türksat 3 A Frekans 12525SR: 30000Dikey batıFec:5/6
İnternetten Canlı izlemek için: www.hayattv.net

1 yorum:

ali dedi ki...

kesinlikle izlenmeli-izleyeceğim.:)
aslında çıkışta öğrencilerin yorumlarını almayı çok isterdim.
sevgiler..

büyük beyaz

Linkler

Related Posts with Thumbnails