29 Aralık 2011 Perşembe

LeVan Çadırı Taksim'de Uğramadan Geçmeyin

Az önce dalgın dalgın Taksim metro merdivenlerine ulaşmıştım ki bir kadının "Pis duygu istismarcıları, İnsanların paralarını sömürüyorsunuz..." gibisinden bağırdığını duydum. Dikkatli baktım Leman dergisinin Van depremzedeleri için açtığı bir çadır varmış, özel LeVan dergisi satılıyor, bağış toplanıyormuş teyzem de bunları azarlıyor...! Teyze "Paralarını alıyorsunuz insanların" deyince ben de yüksek sesle "Benim de param var alın" diyerek çadıra yaklaştım ve bir dergi aldım. Teyze pis pis bakıp uzaklaştı...
Depremzedelere yardım etmek isterseniz, üstelik bunu sanatla yapmak isterseniz Taksim metro istasyonunun yanındaki çadıra muhakkak uğrayın!

Teyze... Vardır bir derdi de ne olduğunu ben anlamadım, zaten oradakiler de boş boş bakıyorlardı yüzüne onlar da anlamamıştı :O)


Ümit Kireççi

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails