16 Aralık 2009 Çarşamba

Botanik Lantern

Aşağıdaki Fotoğrafı bir alışveriş merkezinin çevresindeki küçük yeşilliği koruyan metal çitlerden birinden çektim. Yatay boruları tutan dikey boruların tepesi kapaklıymış ve biri açılmış ortaya da bu içinin konstrüksyonunu gösteren manzara çıkmıştı. Neden bilmem bu tasarım bana tanıdık geldi... Acaba neye benziyordu bu iç tasarım?
Takip edenler bilir, DC Comics'in en eski karakterlerinden biri Green Lantern'dir. Bir çok değişikliğe uğrayan kostümü ve karakterine rağmen uzaylı bir polis gücü olan bu organizasyonun temel unsuru yeşil bir enerji vasıtasıyla yüzükten fırlayan silahlar yaratabilmektir. Zamanla bu organizasyona koşut sarı, kırmızı, turuncu, mavi, mor ve siyah yüzüklü gruplar oluştu. Şu anda siyah yüzüğün hikayesi ölülerin dirilmesiyle sürüyor ve hayli vahşi bir öykü "Blackest Day" serisinde hayat buluyor. Ama konumuz bu değil. Konumuz armalar! Aşağıda Mavi ve Sarı Lanternlerin Armaları bulunuyor. Acaba yukarıdaki çit tasarımı daha çok hangisinin armasına benziyor?
Fotoğraf - Ümit Kireççi

3 yorum:

mit dedi ki...

İyi yakalamışsınız :) Gerçekten de benziyor

Kırmızı Şapka dedi ki...

Hahaaa hocam algıda seçicilik diyorum ben :)

Ümit Kireççi dedi ki...

:D
Çizgopat'a bağladım her yandan üzerime üzerime çizgi roman imgeleri uçuşuyor. Bakalım diğer uçuşanların fotoları da sizden onay alacak mı? :P

Linkler

Related Posts with Thumbnails