2 Aralık 2008 Salı

Zonguldak Çizgi Roman Atölyesi Katılımcılarından "Atölye Yorumları"

Etkinliği çocuklarımızla birlikte yaşamak çok güzel. Kültür merkezimizin bundan sonraki
Çalışmalarına ayrı bir bakış açısı getirdiğinize inanıyor, çalışmalarınızda başarılar diliyorum.
Secaattin Gonca
Zonguldak Belediye Başkanı

Türkiye’nin hatta özellikle Zonguldak’ın sizin gibi insanlara ihtiyacı var. Her gün yaratıcılıkları örselenip, baltalanıp, düşünme yeteneğinin köreltilmeye çalışılan bu miniklerin sizlerle tekrar hayal kurmaya başlaması mükemmel bir şey.
Şöyle bir şey var ki, hayal etmek başarmanın yarısıdır. Hayalleriniz sonsuz olsun.
Burak Özen
Zonguldak İnanış Gazetesi

Selam ben Berat bugün bizim tiyatro kursuna görevliler geldi. Geldi ümit abi ile Necmi abi bize çok komik şeyler yaptılar. Öykü kurmamızı sağlayıp bize karikatür çizmeyi öğrettiler o yüzden sizi çok seviyorum teşekkürler çrop.
Berat (e-posta Yorum)

Çizgi romanı bu kadar güzel olarak dinlemek çok güzeldi. Saygılarımla, teşekkürler…
Özlem Yıldız

Bu güzel çalışmanızdan dolayı teşekkür ederiz, iş hayatınızda başarılar dileriz.
Mercan Sıla Akyar (5) ve Annesi

Çok güzel çok sevdim.
Mert Övünç (8)

Çok güzel zaman geçirdik ve ben burdaki çalışmayı çok sevdim, çok eğlenceliydi
Pınar Esmer (9)

Ümit abi bize değişik şeyler öğrettiğin için teşekkür ederim. Necmi abi çok güzel resim çiziyorsun.
İlknur Koçal (8)

Herkes çok güzel çizdi, çok uğraştılar ve ben de. Bana çizgi roman çizmeyi öğrettiğiniz için çok teşekkür ederim.
Ceren Çiftçi (9)
Ben bu çalışmadan çok zevk aldım çok mutlu oldum. Hayal gücüm gelişti çok güldüm bilmediğim şeyleri öğrendim. Necmi abi çok güzel çiziyor, Ümit abi çok komik ve çok iyi anlatıyor.
Zeynep Tilbe Tosun (8)

Güzeldi. Çalışmayı sevdim ama güzel yapamadım. İnşallah ben de sizin gibi çizerim hocam.
Ansel Çetin (10)

Bu çalışmayı çok beğendim, çok güzel çiziyorsunuz. Çok beğendim.
Sena Albayrak (10)

Çok eğlenceliydi, bilgi ile eğlenmek çok güzel, her zaman gelmek isterim. Necmi abi çok güzel resim yapıyor, Ümit abi çok komik.
Begüm Kalaycı (10)

Annesi olarak ben bile çok eğlendim. Zonguldak’ta böyle çocuklar için hem eğitici hem de eğlenceli branşlar olmasını çok isteriz. Elinize yüreğinize sağlık.
Begüm Kalaycı’nın Annesi.

Bence bu etkinlik çocuklar için çok güzel bir düşünce. Bundan sonra da yapacağınız etkinliklerde size başarılar diliyorum ve çalışmayı çok komik buluyorum.
Berat Koçaklı (10)

Çok eğlendim. Keşke her zaman olsa bu.
Merih Gökhan Güneyli (8)

Çok eğlenceli bir gün geçirdim, keşke her hafta sonu böyle bir etkinlikte olma şansımız olsaydı.
Mustafa Güneyli (37)

Atölyemize katılan çocuklara ve ebevyenlerine, bu atölyeleri açılmaya değer bulan Zonguldak Belediyesine, tiyatro, müzik kurslarıyla aydınlık ve çağdaş, algıları açık, yeniliği ve gelişmeyi kabullenen çocuklar yetiştiren Tiyatro ve Müzik hocalarına teşekkür ediyoruz. Biz bir nevi hazıra konmuş gibi olduk :)
Ümit Kireççi - Necmi Yalçın - ÇROP
Zonguldak1.EdebiyatŞenliği

"Çizgi Roman Hayatın İçinde"


Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails