5 Ocak 2021 Salı

Hikmet Yamansavaşçılar'dan Sağlık Durumuna Dair Açıklama Geldi

Çizgi roman ustamız Hikmet Yamansavaşçılar, KARABALA'nın beşinci cildini sabırsızlıkla bekleyen okurlarına sağlık durumuyla ilgili açıklama yaptı. Kendisine tez zamanda sağlık ve sıhhat diliyoruz:

Sevgili dostlar,

Sizlere daha önce elimin durumu hakkında bir yazı yazmıştım.
Bir değişiklik yok.
Çizim yapamıyorum.
Bugün tam 4 ay oldu.
Görüştüğüm doktorlar hep aynı şeyi söylediler.
Ameliyat olmam gerekiyor.

Ameliyatımı yapacak olan iki profesör de "Covid" olunca ameliyatım ertelendi.
Diğer doktorum "Nisan'ı bekle. Bu ortamda ameliyat olma sakın!" dedi.
Durum bu.
Nisan ayına kadar bekleyeceğim.
Dün gece yeni yıla girerken ellerimi açtım dua ettim..
Bir ara avucumu yüzüme doğru çevirdim.
Yüz yüze geldik!
Onunla konuştum.
"Beni yarı yolda bırakma dostum" dedim.
"Ne olur elinden geleni yap!"
Nisanı beklerken, sağ elimden de destek alarak, yavaşta olsa çizmeye çalışacağım.
Zor olacak ama..
Savaşacağım!
Asla pes etmeyeceğim...
2020 defolup gitti.
2021 hepinize sağlık ve mutluluk getirsin.
Bizleri sevdiklerimizden ayırmasın.

"Yeni yılınız kutlu olsun!"

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails