29 Nisan 2012 Pazar

Okul Müdürü Okulunu ÇR Resimleriyle Süsledi

Manisa’nın Salihli ilçesine bağlı, merkeze 30 km uzaklıktaki Poyraz Köyü İlköğretim Okulu Müdürü Alper Alperen, hafta sonu tatillerde ve mesai bitimlerinde ustalığını kendisi yaparak okul binasını yeniledi. 


Geçen eğitim öğretim sezonun başlaması ile Poyraz Köyü İlköğretim Okulu'na atanan Müdür Alperen, “Okulumuzun durumu pek iç açıcı değildi. Her şeyi parayla yaptırma şansımız yok. Köylülerin durumu belli olduğu için kendi yeteneklerimizi ortaya çıkaralım, kendi işgücümüzle yapalım istedim. Bir odanın sadece kartonpiyer döşemesi, yaklaşık 150 lira civarındadır. Hafta sonları ve mesai çıkışlarında kendime hobi olarak gördüm ve okulumu yenilemeye karar verdim. Boya, badana ve kartonpiyer işlerini kendim yaptım. Bahçe duvarı ve bahçenin taş döşemesini ustalarla beraber yaptık. Bahçeye fidan dikip çizgi roman kahramanlarının resimlerini duvara çizdim, muslukları değiştirdim. Çok yıpranmış ve kötü görünen okulumuzu, her yönüyle örnek bir hale getirmeye çalıştık.” dedi.

Okulun yenilenmesinden oldukça mutlu olan öğrenci velileri de, “Müdürümüz ufkumuzu açtı ve bizlere örnek oldu. İstenirse kendi imkanlarımız ile yapabileceğimizi gösterdi.” şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails