29 Nisan 2012 Pazar

A GAME OF THRONES - THE GRAPHIC NOVEL V1

Biz Pelin'le birbirimizi çok severiz. Öyle ki birbirimizi hiç mutsuz görmek istemeyiz. Bir de hep tanıştığımız gün gibi saf ve çocuk halimizle kalmak isteriz. Bu yönde birbirimizi destekleriz. Pelin FRP oynar. Arkadaşlar edinir. Unutulmuş diyarlar hakkında sohbet eder. Ben Heavy Metal dinlerim. Arkadaşlarımla konserlere gider dağıtırım. Bizi biz yapan ögelerin değişmesine asla izin vermeyiz. Şartlar bizi değiştirme çabasına girdiğinde birbirimizin durumuna müdahale ederiz. İşte bu yazı Pelin'in bana beni hatırlatan bir hediyesinin yazısıdır.
Hafta sonunu Ankara'da geçiren Pelin bana son dönemlerde pek sevilen 'A Game of Thrones' televizyon dizisinin çizgi romanını almış. Hediyenin güzelliğine bak sen hele. İş hayatı ve sorumluluğun beni boğmaya ve kendimden uzaklaştırmaya başladığı, artık çizgi roman mağazalarına uğramayı kestiğim günlerde yapılan bu hamle ile biraz silkindim. Televizyon dizisi iyi hoş ama çizgi romanı pek bir acayipmiş canım. Zaten renklendirme artık bilgisayarda yapılıyor. Sanatçılar kendilerini daha iyi ifade edebiliyorlar. Çizer de iyi ise keyfe bak sen.


Çizgi roman İngilizce. Bantam Books tarafından New York'da basılmış. Amerikalılar bu işte çok iyiler. Türkiye'de de güzel çizgi romanlar basılıyor ama bu herifler işi gerçekten iyi biliyorlar. Tommy Patterson'un çizimleriyle başarılı televizyon dizisi 'A Game of Thrones' çizgi roman dünyasına taşınıyor. Serinin birinci kitabı olan bu eser ısrarla tavsiye edilir. Yaz da geliyor ama şimdi şömine başında bu çizgi romanı okumak vardı, dışarıda yağan karı izleyerek ve kötülüğün gelmesini engelleyen duvar nöbetçilerinin durumunu hayal ederek.


Yazan - Cem Akyürek
Kaynak - Cem Akyürek Blog 
Alıntı - Ümit Kireççi
Not - Biz de seni izliyoruz aklına sağlık :) 

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails