10 Mayıs 2009 Pazar

Shia LeBeouf: “Sonuçta bu bir Transformers filmi ve çizgi roman gerçekçiliği söz konusu.”

24 Haziran’da sinemalarımızda gösterilmeye başlanacak olan Transformers: Yenilenlerin İntikamı'nın yıldızı Shia LaBeouf ile yapılan söyleşi.
İlk filmin müthiş başarısından sonra “Transformers”ın setine dönmek nasıl bir duygu?

Hepimiz için keyifli oldu. Sanki beş ay süren öğrenci balosu gibiydi. İzleyicinin heyecan duymasından biz de çok heyecanlandık. Şahsen bugüne kadar deneyimlediğim en büyük başarıydı. Ben çok şanslı bir insan olmalıyım ki, Piramitleri görme şansına sahip oldum. Müthişti. Hepimiz çok mutluyuz. Hayatım boyunca ödediğim en büyük vergiyi ilk “Transformers”tan kazandığım parayla ödedim. Ekonominin ve iş dünyasının ne halde olduğunu düşünecek olursak, hepimiz işimizi koruduğumuz için mutluyuz.

Transformers’ın başarısının ardından hayatınız nasıl değişti?

Eğer daha fazla dinlenme zamanım olabilseydi sırtımı yaslayıp oturabilir ve hayatımın nasıl değiştiğinin yansımalarını izleyebilirdim. Ancak ilk filmin ardından kesintisiz bir süreç oldu… Bum, bum, bum ve bummm! Dinlenme fırsatı bulamadığım için hayatımın çok fazla değiştiğini sanmıyorum.

Portresini çizdiğiniz karaktere yeni filmde neler oldu?

Sam ilk filmde dünyayı kurtarmıştı. Bunu bir kere yaptınız mı, çok hızlı şekilde ünlü olursunuz. Ancak Sam asla kahraman olmayı istememiş; zoraki şekilde o durumun içerisinde kalmıştı. Hatırlayacağınız gibi, aile kökenleri yüzünden bu olaylara karışmak zorunda kalan nörotik ruhlu bir gençti. Şimdi artık normal bir hayat sürmek, okuluna devam etmek istediğini görürüz. Sevdiği kadınla uzun mesafeli ilişkisini sürdürmeye çalışır. Sonra bir kez daha olanlar olur. Gözünün önünde birtakım görüntüler belirmeye başlar. Yeniden akıl ve ruh sağlığını kaybetmenin eşiğine gelmiştir. Aklını tamamen kaybedince uzun bir süreç yeniden başlamıştır. Sam’i bu noktada buluruz.

Devamı - Tersninja.com

2 yorum:

Aşkın Güngör dedi ki...

İlk filmin hakikaten "muhteşem bir başarı"sı oldu mu yaf?

Ben izlemedim. Nedense çocukken sevmezdim Transformers'i, büyüyünce de hiç merakımı celbetmedi. Ancak serinin tutkunlarının film hakkında çok da olumlu konuşmadığına tanık olmuşluğum var...

Öyleyse bu "muhteşem bir başarı" sadece gişe geliriyle mi alakalı? Yoksa genelde seyirciler Transformers filmini beğendi de benim rastladığım Türk izleyici mi işgüzarlık etti?

Nedir?

Ümit Kireççi dedi ki...

Açıkçası ben de Transformers okumaktan hoşlanmadım hiç. Hatta çizgi filmleri de "imdat" dedirtirdi bana... Ama filmi beğenmiştim ben. Başkalarını bilemem.

Linkler

Related Posts with Thumbnails