1 Mayıs 2009 Cuma

O Bir Çizgi Roman Okuru

Yukarıdaki fotoğrafta yer alanlar solda ben (Ümit Kireççi) sağda Kazım Gem... Kazım beyin kim olduğunu hatırlatmadan önce bu fotoğrafın hikayesini anlatmak isterim:
Yakında THORGAL'in 2. sayısını okurlarla buluşturacak olan Çizgili Düşler'in merkezi Özer Sahaf'ta İlker Özer'le sohbet ederken "Çizgi Roman En Keyifli Böyle Okunur" yarışmasından bahsederken bir fotoğraftan bahsettim ve bu yarışmanın ne güzel paylaşımlara neden olduğunu anlattım. Bu sırada arkamdan biri "o fotoğraftaki benim" deyiverdi. İşte o fotoğraftaki Kazım bey'di. Hangi fotoğraf mı?
Bakın bakalım tanıyabilecek misiniz yarışmacıyı: Ben Çizgi Roman Okuruyum

Nice çizgi roman okumalara öğretmenim!

Paylaşım - Ümit Kireççi
Fotoğraf - İlker Özer

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails