15 Nisan 2009 Çarşamba

Ben Çizgi Roman Okuruyum - 8 :0)

Sünnet olduğum sıra (okumaya yeni geçtiğim yıllar) sıkıldığımdan ısrarla çizgi roman istedim. Uzak bir semtten getirilen teksasa o kadar daldım ki aile fotoğrafına bakmam için yapılan tüm çağrıları reddettim. Çünkü o an Çelik Blekle sünnet oluşumun bile acılarını unuttuğum bir hayal aleminde koşuşturuyordum.yıllar sonra (yaklaşık 23 yıl) taradığım fotoyu büyülterek 59.sayı olduğunu dedektifçesine araştırarak buldum ve huşu ile satın alıp tekrar okudum.
Rahmetli babama çizgi romanı sevip sevdirdiği için minnettarım Mehmet Kazım Gem. Geçen seneye kadar 8 senedir sınıf öğretmeniydim. Bu sene seçimlerde zarflardan 3 adet malzeme çıkan lisede din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmeniyim. Yaşım ve yaşadığım yer aynı rakamı paylaşıyor: 34

İyi seçimler.
Erenköy DEHA Bilim-Sanat Anaokulu adına bu fotoğraf. Fotoğraftakiler İdil Oğuz ile Ayda Aksakal. Büyülü Rüzgar'a bakıp da gülecek ne buldular bilmiyoruz ama fotoğraf çekiminden sonra bile fısıldaşarak dergiye bakmaya devam ettiler.
Biz baktık bir şey bulamadık gülünecek ama okuma yazması olmayan iki adet 3 yaş çok eğlendi.

1 yorum:

diren ayhan dedi ki...

oylama yapılacakmı yapılmayacakmıydı yoksa hatırlamıyorum ama bence birinci teksas okuyan sünnet çocuğu fotosudur. :D

Linkler

Related Posts with Thumbnails