26 Nisan 2009 Pazar

Ç.R.O.P Anlattı, Oynadı, Çizdi. Biz Dinledik, Seyrettik, Baktık!

24 Nisan İlköğretim okullarına tatildi. Oğlum Lise'ye gidiyor diye tatil yapamıyor öyle mi? Mümkün değil kıyamam! Baktım ki Ç.R.O.P'taki haberlerde, Ikea D&R'da özel bir gösteri var. Benim de öğlene kadar işim bitti. Aradım oğlumu okuldan. "Var mısın D&R'a gidelim senle evlat? Geleyim kaçırayım seni okuldan!" dedim. Çocuk nasıl akıllı ve soğukkanlı. Durdu, düşündü biraz, annesi gibi hap deli hop deli hiç değil ki! "Hımm! Olabilir anne." dedi. "Zaten arkadaşlarımın çoğu okula gelmedi." "Tamam!Tam yarımda kapıda ol ozaman." dedim. "Tamam!" dedi. Anlaştık. Hep arkadaşlarıyla mı kaçacak okuldan, bir gün de annesiyle kaçsın öyle değil mi?

Ç.R.O.P Çizgi Roman Okurları Platformu adında bir blog. Benim sevdiğim bloglardan.
Filiz Tosyalı huzur veren sesiyle, nasıl tatlı tatlı anlatıyor bu masalı. Ümit Kireççi seyircilerin gözlerinde canlandırıyor, inanılmayacak sihir gösterileriyle hem de. Rıdvan Şoray üzerinde R harfli tişörtüyle, sanki Süperman'in bir nevi ressam versiyonu, nasıl hızlı ve şahane çiziyor her bir tipi. Görmeden anlatılacak yada inanılacak gibi değil vallahi bu üçlü!
Çocuklar ve büyükler, herbirimiz, kah şaşırdık, kah güldük, kah hüzünlendik, kah kahkaha attık bu gösteride. Memleketimin bu anlatan, oynayan, çizen, okuyan idealist insanlarını çok önemsiyorum. Televizyon, sinema, basın ne yazık kı çocuklarımızı çok ihmal ediyor. Bu kardeşler ise farkındalar mı bilmiyorum ama çocuklara bu yaştan verilecek en güzel dersleri veriyorlar. Yazan,çizen, paylaşan insanlar onlar! Çok mühim işler yapıyorlar!...
Yazı - Vildan Ceyhan
Yazının Tamamı - Hayal Kahvem
Paylaşım - Aşkın Güngör

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails