25 Nisan 2009 Cumartesi

Ben Çizgi Roman Okuruyum 21

Merhaba ÇROP,

Acenteler Toplantısı dönüşü havaalanında beklerken, "Gırgır"dergisini okuyordum. Yanımdaki acente arkadaşıma mizah dergisi yada çizgi roman okuyup okumadığını sordum. Okumadığını söyledi. "Eskiden çok okumak isterdim, evdekiler izin vermezdi. Sonra da okumaya okumaya sanırım alışamadım gitti" dedi.
Sonra Çılgın Bediş'i konuştuk. Hani Özden Öğrük çizerdi ya Gırgır dergisinde. Bizim zamanımızın en aykırı kızıydı. Belki de biz Gırgır okuyanlar, ondan görüp odamızın duvarlarına poster asmaya başlamıştık. Daha dikbaşlıydık da hakkımızı arardık. Anlatmalıydık ailelere çizgi romanlara ihtiyacımız olduğunu. Her yaşta hem de!
Çizgi romanların ve mizah dergilerinin fena bir şey olmadığını anlatıyorsunuz ya siz ÇROP, galiba ondan seviyorum sizi ben:)
Arkadaşıma verdim Gırgır dergisini ve anlattım sizi. "Bir fotoğraf gönder ÇROP'a benden, artık çizgi roman okumaya başlıyorum ben!" dedi. Fotografını çektim. Gönderiyorum ekte... Elçiye zeval olmaz di mi:)
Fatma Yavuz
Kadıköy'de sigortacılık yapıyor.
Nihat'la evli
İnanç (29), Mert (22) in annesi.

Sevgiler,
Vildan Ceyhan
(Gayrı resmi Çizgi Roman elçisi)

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails