28 Nisan 2009 Salı

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Aman Allahım bu ne kadar tatlı bir oğlan nasıl da güzel poz vermiş? Maşallah çok beğendim. ÇROP ta şimdiye kadar gördüğüm en süper ÇİZGİ ROMAN OKUYORUM fotosu. Bence birinciliği hak ediyor, olmadı 2. hadi bilemediniz 3. olsun. Onlar da olmazsa mansiyon garanti:))))
Yazan:Çocuğun öz annesi...Şakalarımı mazur görün. Kuzguna yavrusunu şahin görünürmüş ya...
Bu güzel yarışmayı düzenlediğiniz için sizleri tebrik eder, çalışmalarınızda başarılar dileri.Neslin PAKDİL

degirmendere'li dedi ki...

Ohhoo! Neslin olmuyor ki ama... Bakar mısınız olana? Bizim köydekiler, ÇROP'daki yarışmaya fotoğraflar gönderirken, köyümüzün bağlı bulunduğu şehrimizin çizgi romana ilgi yapan ahalisi de ÇROP daki yarışmaya katılıyor öyle mi?
Hımm.. Ne diyeyim sahiden yakışıklı bir delikanlı yukardaki:)
Üstelik her yerde,tuvalet sırasında bile çizgi roman okumaya devam ediyor öyle mi?Şahane bir durum bu Neslin,istediğimiz de zaten bu degil mi?Tahmin ediyorum ki içerdeki kişi de, çizgi roman okumaktan unutmuştur nerde olduğunu, bazen bizim evde olduğu gibi:)
Harika bir kompozisyon,bu yakışıklı artiz mi ne:)Biz karar verdik bütün dualarımız Can'la...
Bize gelince, tersninja takipçisi olarak şunu diyoruz: "Bir yanda madalya için yarışanlar, diğer yanda madalyayı umursamayıp yarışın keyfini çıkaranlar. Sonunda birinci gruptan yalnızca bir kişi mutlu olacaktır ama ikinci grubun tamamı mutlu bitirecektir yarışı.”
Kazanan mutlu, keyfini çıkaran mutlu... Yaaa..Kaybeden yok bu işte:)Yeter ki çizgi romanı keyifle okuyalım heryerde....

Hayal Kahvem dedi ki...

Dogu'nun adını Can diye yazdım ya, yanlış anlaşılmasın sakın,tüm çocuklarımız canımız bizim:)Yoksa desteğimiz Doğu'ya:)Bir de ne güzel ilk icatlar blogu öyle Doğu!
Ben de hemen ekliyorum sevdiğim bloglar arasına senin bloğunu!
Sevgiler,

Hakkımda dedi ki...

Teşekkür ederim Vildan Teyze. Blogum çok güzel ama ah bir de güncelleyebilsem:)))

Linkler

Related Posts with Thumbnails