24 Mayıs 2021 Pazartesi

Zagor'da Yüzüklerin Efendisi Alıntıları Gördüm

Ümit Kireççi

...

Zagor'un "Gökyüzündeki Şato" adını taşıyan macerasını çok merak edip aramış ama bulamamıştım zamanında. Fumetti ekolü içinde en çok sevdiğim kahramanlardan biri olan Zagor'un fantastik maceralarına özel ilgim de düşünülünce nasıl bir hayal kırıklığı yaşadığımı sanırım anlarsınız. Tükenmişti ilk baskı. Sahaflarda da yoktu. 

Neyse, sonunda ikinci baskı yapıldı, koştum adım ve ilk hızlı okumamda çizim hataları bulup gülümsedim. Ancak aradan onca zaman geçtikten sonra alıcı gözle tekrar okumaya karar verinde ne göreyim... İlk üç sayfa Yüzüklerin Efendisi üçlemesinin "Kralın Dönüşü" bölümünün en can alıcı sahnesinin özeti olmuş :) Kare kare Gondor kuşatması okumak/izlemek isteyenler aşağıdaki tura katılabilirler.

Zagor Dev Albüm 1

Gökyüzündeki Şato

Yazan: Moreno Burattini

Çizen: Marco Torricelli

Kapak: Gallieno Ferri

Çeviri: Ay Barka

LAL Kitap, 2011









Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails