5 Ekim 2020 Pazartesi

NOVA Dizisini Çizgi Roman Kitaplığıma Katma İsteğim...

Ümit Kireççi 
...
İlk kez türkçe yayınlanan Fantastik Dörtlü sayfalarından tanıştığım NOVA adlı kahramanı uzun süre New Warriors çizgi roman dizisinden takip etmiştim.Çok sonradan da kendi kısa dizilerini öğrenmiştim. 

Şu anda elimde tek sayısı bile bulunmayan bu dizinin 25 sayısını da kitaplığıma katmayı çok istiyorum. Ama kısmet işte. Bu arada belirteyim dizinin büyük bir bölümü feci. Ben daha çok Champions of Xandar ekibinin ortaya çıkışına ve FF sayfalarındaki mücadelelerine hayranlığımdan ilgi duyuyorum.

Aşağıda dikkatimi çeken görseller bulacaksınız. İlki herkes görsün diye kapak örneği, ikincisi içinden yazar ve çizer ekibiyle Stan Lee'nin geçtiği sayfalar, üçüncüsüyse kumaşa dönen miğfer anlamsızlığı, dördüncü ve beşinci ülkemizde yayınlanan FF sayfalarını hatırlatsın istedim, son görsel ise yenilerden ve görüyorsunuz yine kumaş "miğfer"... 







 

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails