23 Mart 2019 Cumartesi

Karikatür Evi'nde "Devrim Kunter'le Çizgili Sohbetler"in bu haftaki konuğu, Ege Avcı.

Karikatür Evi
23 Mart 14.00
Sergi Salonu
Moderatör: Devrim Kunter
Konuşmacı ve görsel: Ege Avcı


1995 Edirne doğumluyum. Üniversiteye kadar olan zamanı Tekirdağ’ın Çorlu ilçesinde geçirdim. Çizgi roman yapmak benim için vakit geçirmenin en keyifli yollarından biriydi. Üniversitenin ilk yıllarında arkadaşlarla Çizgi Fanzin adında bir fanzin çıkardık. Burada oluşturduğum portfolyo ile 2016 yılında Blue Fox Comics adlı bağımsız yayın eviyle çalışma fırsatım oldu. 2017'de  Gececi Dergisi’nde çizmeye başladım. 2018’in Ekim ayında da dört sayı sürecek Kebenin Gölgesinde adlı çizgi romanımın ilk sayısını çıkardım. Şu aralar bir sonraki sayıyı bitirmekle uğraşıyorum.

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails