24 Aralık 2016 Cumartesi

BATUHAN BİLGİÇ'ten Okurlara MEKTUP VAR !

15 GÜNDE 3 BASKI YAPAN nasıl düştüğümü hatırlamıyorum romanının yazarı BATUHAN BİLGİÇ'ten okurlara MEKTUP VAR !!!

Sevgili Okuyucu

Çatı öyküsü bittiği gün, “bir sonraki öykü yarım kalacak,” diye büyük bir laf etmiştim. Lafımı çiğnemeyip Bahar’ın hayatını aktarmaya çabalarken sonunu kendisinin bile bilemediği düşüşünün devamında ne olduğunu yazamadan eksik haliyle bırakmak zorunda kaldım. Sanırım bir rastlantı diyebiliriz. Sonunu iyi ya da kötü noktalama işini size devrediyorum. Ben sadece bir gözlemciydim. Bu öykü benden dolayı olması gerekirken Bahar’dan dolayı eksik kaldı. Bir dahaki öykü umarım başkaları yerine benim tarafımdan eksik kalır.
Birkaç kadın ve adamın hezeyanından başka bir şey vadetmeyen öykünün can alıcı bir noktası dahi yok. Bahar’ın arkadaşı Mert’in dediği gibi, “En doğru kararı vermişsin. Senin yerinde olsam ben de intihar ederdim. Hem ben kendi yerimde olsam da intihar ederdim ama kişiliksiz, ruhsuz, sürüne sürüne ölecek kadar aşağılık bir varlığım. Hiçbir gayesini yerine getirememiş, ayyaş, boktan biri işte.
Dingin hissettiren melankolinin özellikle akşamüzeri saatlerinde tepeye sürünerek tırmandığı sonbahar günlerinde umutsuzlukla bu kitabı beğeninize sunuyorum. Beğenmekten ziyade rahatsız olmanızı diliyorum.
Saygılarımla,
 

KAFEKÜLTÜR YAYINCILIK www.kafekultur.com

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails