21 Aralık 2014 Pazar

Müzisyen “Ryan Adams” Kendi Çizgi Roman Kitabını Oluşturdu

Şarkıcı ve söz yazarı olan Ryan Adams, geçtiğimiz haftasonu Marvel’ı ziyaret etti ve kendi çizgi romanını oluşturdu. Hem çizdi, hem yazdı, hem de albümünde yer alan şarkılarının listesini ekledi. Sıkı bir Marvel fanatiği olduğunu her fırsatta dile geitren Adams, “Çizgi romanlarını çok seviyorum. Özelliklede Marvel karakterlerini. Hep böyle bir hayalim vardı. Öyle ki, Marvel için müzik yapmayı bile teklif ettim ve onlarda seve seve kabul ettiler. Çok heyecanlıyım. Kitap için saatlerce çalıştım ve uğraştım. Rengarenk kalemler geldi önüme. Ve ben adeta içinde kayboldum. Şimdi ufaktan başladım. Ama ileride daha çok daha iyi olacağım. Vesonra büyük bir kitap alacağım ve başlayacağım. Zaten bu gidişle öyle olacak. Yapmak istediğim hakkındagerçekten harika fikirlerim var” şeklinde konuştu.



Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails