18 Şubat 2014 Salı

Kristal Kitap Blogu Çizgi Roman Çekilişi

Kristal Kitap Blogu çizgi roman çekilişi yapıyormuş, duyuralım istedik:
"Yakın zaman da elime baya bir çizgi roman stoğu geçmişti. Haliyle ben çizgi roman okumadığım için en azından çekiliş ile blogum da hediye edeyim dedim. Çok fazla katılım olur mu? Ne kadar okuyucu kitlesi var hiç bilmiyorum ama en azından bir kaç kişiye de olsa sevindirebileceğimi düşünüyorum. :)

İlk çekilişim de olduğu gibi kazananları random.org tarafından belirlemektense bu sefer başka bir çekiliş aracı kullanmaya karar verdim. Çekiliş süresi 10 gün. Tüm şartları yerine getirmek zorunda değilsiniz ama gerçekleştirmiş olduğunuz her şartla birlikte daha fazla çekiliş hakkı kazanmış olacaksınız.

Kargo masrafları yine bana ait. Çizgi romanları PTT kargo ile göndereceğim.
Bol şans herkese. :)"

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails