30 Mart 2013 Cumartesi

Amerikan Kongresi’nin çizgi roman yazarı Türk danışmanı


“Nereden başladı bu merak” dedim.“Kongre’deki danışmanlık benim gündüz işim. Çizgi roman hiç bırakmadığım çocukluk merakım” dedi.“Kitabı yazmaya nasıl karar verdin” dedim. “Kongre Üyesi John Lewis’e ben önerdim. ‘Sen de olacaksan beraber yaparız’ dedi. Sonra başladık” dedi.


Bugün Washington’daki Amerikan Kongresi’nde hem Senato hem Temsilciler Meclisi’nde toplam 535 üye var.
Alt pozisyonları, stajyerleri saymazsanız, her biri en az 5 üst düzey danışmanla (staffer) çalışıyor. 
İşte toplam aşağı yukları 2 bin 500 kişilik bu Washington elitinin arasında da sadece dört Türk kökenli staffer bulunuyor.
Dört üst düzey Kongre danışmanı…
Girişteki konuşmamızı okuduğunuz Andrew Aydın da onlardan biri.
Atlantalı.


Devamı - Hürriyet Pasaj

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails