19 Kasım 2012 Pazartesi

"Çizgi Roman Çevirisi" Sunumu Yaşar Ü.'deydi

14. 11. 2012, Çarşamba, İzmir, Yaşar Üniversitesi Mütercim-Tercümanlık bölümü sayın Öğr.Gör. Aslı Selcen'in daveti üzerine "Çizgi Roman Çevirisi" üzerine sunum yapmayı kabul ettim ve bölüm başkanı sayın Yrd. Doç. Dr. Tuba Terci yönetiminde gerçekleşen son derece keyifli bir ortamda öğrenci arkadaşlarla tanışma fırsatı buldum. 
Kendilerine bu güzel ortamı bana tattırdıkları için bir kez daha ÇROP aracılığıyla teşekkür etmek istiyorum.

Ülkemizde çizgi romanın çevirisinin kısa tarihçesi, çeviri piyasası, çeviri kararları, çeviri kuramlarıyla ilişkisi, çeviri unsurları ve çizgi roman çevirisinde karşılaşılan sorunları konuştuğumuz sunumda bir de sürpriz gerçekleşti, HOZ Comics "Dylon Dog" çevirmeni sayın Erol Faal'le tanışma imkanı yakaladım.   
Fotoğraflar - S. Ozan Sarı

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails