28 Nisan 2012 Cumartesi

İlker Ayrık "Teksas Tommiks yakıldı, üzüldüm"

"Dizi sayesinde Tommiks çizgi roman toplamaya ve okumaya başladım. Geçen bölümde çizgi romanlarımın yakıldığı bir sahne vardı. Gerçek olmasalar bile üzüldüm." 

Biraz eskiye dönelim... Koltuğun arkasından “Dan” diye bağırarak çıkan sevimli çocuğu hatırladınız mı? Hayır mı? Peki size “Elinde cetveliyle dolaşan iyi kalpli öğretmen Mürsel” desem?.. Evet, ta kendisi: İlker Ayrık
Röportaj: Çağnur Hatipoğlu
cagnurhaipoglu@gmail.com

Şimdilerde, yeri geldiğinde güldürüp yeri geldiğinde hüzünlendiren ‘Seksenler’ dizisinde futbolcu Çağatay’ı canlandırıyor. İlker Ayrık’la dününü, bugününü, yarınını konuştuk. Bir de ne öğrenelim? Üç konservatuarın sınavını da kazanamamış... Dizide çıtçıtlı saç takıyormuş... Bir süre sonra tığ gibi olacakmış... Ve daha neler neler...

Röportajımıza başlıyoruz ama bir terslik var: İlk soruyu sen soruyorsun. 

Evet, hemen sorayım: Kazık soru var mı?

Hayır, bilmediğin yerden sormayacağım. Sorular çalıştığın yerlerden gelecek. 

Ohhh, süper!

Mesela şimdiki dizin ‘Seksenler’... Nasıl gidiyor? 
Şahane gidiyor. Çalışmaktan da memnunuz, gelen sonuçlardan da...

Hem oyunculuğun hem sempatikliğinle çok seviliyorsun. Gelen projelerde neye dikkat ediyorsun? 

Çok teşekkür ederim, sizin taktiriniz. Tabii ki bunda birlikte çalıştığım ekiplerin büyük katkısı var. Zaten elimden geldiğince iş seçerken aslında ekip seçmiş oluyorum. Bir nevi ‘ev alma komşu al’ yapıyorum.

 ’Seksenler’ dizisi farklı. Çoğu kez bizi eskiye, ilişkiler açısından özlem duyduğumuz yıllara götürüyor. Sence ‘80’lerin ruhu’ öldü mü?

Hep vardı 80’ler rivayeti aslında. Son zamanlarda pek çok yerde 80’ler partisi, 80’ler kostümü, müzikleri filan... O ruhu seviyorum, çünkü öyle bir ortamda büyüdüm.

 O dönemle bugünü kıyaslasan... 

Seksenlerin omurgasında insan vardı. Ölmedi belki ama can çekişiyor.

 Diziye başladıktan sonra en çok neye özlem duydun? 

Dizi sayesinde Tommiks çizgi roman toplamaya ve okumaya başladım. Geçen bölümde çizgi romanlarımın yakıldığı bir sahne vardı. Gerçek olmasalar bile üzüldüm.
Kaynak ve Devamı - Siirtce 

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails