2 Ocak 2012 Pazartesi

Büyülü Rüzgar'ın Açılışından Kareler

İlyas Erkul'un "Büyülü Rüzgar"ının açılışında hazır bulunmak son derece keyifliydi. Belki de magazini olmayan çizgi romanın en çok ihtiyaç duyduğu ortamlardan biri oluşmuştu. Dizi film oyuncuları, yayınevi sahipleri, çizerler, çevirmenler, editörler, haberciler, okurlar.... Bu haberi paylaşamama sebebim de buydu işte: Geniş katılım ve isim atlama korkum. Herkesi saymak istedim ve sayamadan haberini paylaşıyorum.
Açılışın konuklarından Yıldıray Çınar çizim yapmakla birlikte kitaplarını imzaladı.

Açılışın diğer konuğu usta çizer Ersin Burak okurlarıyla buluştu.

İlyas Erkul, Çizgi Diyarı Forumdan Arkadaşlar, ben, Ay Barka, Devrim Kunter, Tevyik Yener Çakmak

Agah Özgüç, Nadir Kutluhan, İlhan Yılmaz, Tevfik Yener Çakmak, Mehmet Kaan Sevinç, Hakan Tunga Kalkan, Ben, Necmi Yalçın, İlyas Erkul, Forum üyesi arkadaşımız.

Son derece geniş katılımlı ve güzel bir etkinlikti kaçıranlar üzülsün. ÇROP, Atın Madalyon, Çizgi Diyarı, Çizgili Forum gibi sohbet ve paylaşım ortamları yönetici ve üyelerinin hazır bulunduğu açılışta belki de en güzel hareket Çizgi Diyarı yöneticilerinden geldi. ÇD yöneticileri sorunlarını görüşmek ve konuşmak için Çizgili Forum yöneticileriyle Tanışmayı talep ettiler ve dahası tanışıp konuştular da... Güzel bir adım, hoş bir ilerleme, dilerim bu açılış bir çok güzelliğin başlangıcı olmuş olsun.


Ümit Kireççi

"Çizgi Roman Hayatın İçinde"

1 yorum:

Kadrajdan Çıkan adam dedi ki...

sondan ikinci esimde resmin solunda yüzde 20si görünen kişi de benim. Peki ben kimim?

Linkler

Related Posts with Thumbnails