26 Aralık 2011 Pazartesi

GRAFİK TASARIMCI PHOTOSHOP KİTABI YAZARSA

Bu güne kadar bir çok kişi Photoshop kitabı yazdı. Grafiker ve illüstratör Özge Mardi Bayar da aşağıda gördüğünüz kitabı yazdı. Bir çok yazar yazdıkları kitaplarda veya eğitim CD'lerinde menüleri ve araçları (tools'ları) anlatarak dersanelerdeki öğretim metodlarını benimsemişti. Özge Mardi Bayar ise bu kitabındaki öğretim metodunda sadece toolsları açıklamakla kalmıyor bir tasarımcı yaklaşımıyla tasarım konularınını anlatırken toolslardan bahsediyor ve bu daha fazla zevkli ve öğretici oluyor. Bir tasarımcının elinden çıkmış; hem bilimsel hem sanatsal ve kolayca anlaşılan, zevkli bir öğretim diline sahip bir kitap. Photoshop öğrenmek isteyenlere veya ilerletmek isteyenlere tavsiye ediyorum. Fiyatı 30 lira civarında. Edinmek isteyenler için;
ozgemardi@vectorelstudio.com

Haber - Faruk Çağla

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails