6 Kasım 2011 Pazar

Deprem Dede'den "Deprem Dede Çizgi Romanı Anekdotu"

“O HEPİMİZİN DEDESİ DEĞİL, BENİM DEDEM!”
Size herkes Deprem Dede diyor. Torunlarınız bu konuda ne düşünüyorlar nasıl tepkiler veriyorlar?Büyük torunum Cem, Deprem Dede olduğumun farkında. Ama küçük torunum 10 yaşında olduğu için o dönemi kaçırdı. Çizgi romanlarım, çizgi filmlerim var okullarında. Zaman zaman izletiliyor. Bir gün Cem’in okulunda bir eğitim semineri vermişlerdi. Bir öğretmen beni tanıtırken “Hepimizin dedesi” dedi. Torunum Cem kalkıp, “Hayır o benim dedem” diye yanıt verdi. Kız torunum ise daha olayın farkında değil çok küçük. Biliyorsunuz Sabah gazetesi genel yayın yönetmeni Ufuk Güldemir tarafından 2000 yılının en seksi erkeği seçildim. O zaman bu çok sükse yaptı. Hatta bu olay Boston Globe’a konu olmuştu.


Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails