5 Ekim 2011 Çarşamba

Ümit Kaptan 5. Sayısıyla Raflarda!

Çeviri olmayan, yazarıyla çizeriyle bizden sanatçıların emek verdiği çalışmalar parmakla sayılırken Ümit Kaptan zorlu çizgi yolculuğuna devam ediyor. Hakan Karabey'in yönetiminde süren dizi 5. sayısına ulaştı. Çizgi romana ulaşmak ve bilgi almak için internet sitesine uğramakta fayda var. Yeniden merhaba, gecikmeli de olsa beşinci sayımızla birlikte sizinle buluşmak bizleri sevindirdi. Beğeniyle okuyacağınız, nefes kesici bir macera çıktı ortaya. Umarız siz de beğenirsiniz. Bu sayımızda başladığımız “Deli Kaptan Tehlikede” adlı maceramızın senaryosu bana, çizimleri Sadık Bilcen’e ait. Kapak resmi de sevgili dostum Sadık tarafından çizildi. “Kaptanın Seyir Defteri” bölümündeki içten yazısı için sevgili Onur Pancarcı’ya da teşekkür ediyorum. Bu maceramız altıncı sayıda bitiyor. Altıncı sayıda senaryosu Lami Tiryaki’ye, çizimleri bana ait olan yeni bir seriyle, “Geçmişten Gelen Tehlike” adlı macerayla çıkacağız karşınıza. Altıncı sayımızda buluşmak dileğiyle…

Hakan Karabey


www.umitkaptan.net

1 yorum:

Ahmet Kutlu dedi ki...

ellerine sağlık diyorum .artık sürekli yayınlanan yerli bir çr olmayacak sanıyordum.İnşallah uzun ömürlü olur....

Linkler

Related Posts with Thumbnails