17 Ekim 2011 Pazartesi

Emre Yavuz GON'dan Ayrılıyor!

Herkese merhaba,


Bu, Gon Çizgi Roman bünyesinde benden alacağınız son haber maili oluyor. Geçtiğimiz 4 yıl içerisinde, acısıyla tatlısıyla size çizgi roman sağlamak için elimden geleni yaptığıma inanıyorum. Genelde bu işi yaparken çok eğlendiğimi söylememe gerek yok. Arada istemeden kırmış, kızdırmış olduklarım olabilir. O da benim kusurum olarak kalsın bir kenarda ama illa ki beni de kırmış ve kızdırmış olanlarınız da olmuştur [kavga çıkartırmışım burada bu şekilde mesela??!!]


Sonuç olarak iyisiyle kötüsüyle 4 yılı devirdim ve başka mecralara akıyorum. Yine çizgi dünyası içerisinde olacağım ama işin mutfağında çalışma fırsatı geçti elime ve ben de bu fırsatı iyi bir şekilde değerlendirmek için aranızdan ayrılmak zorundayım. Sorularınızı bundan sonra cenk@gonkit.com ve bilgi@gonkit.com üzerinden sorabilirsiniz. Neyse ki Cenk gibi bir insanla çalıştım yıllar boyu ve gözüm zerre arkada kalmadan gidebiliyorum. Hepinize çok teşekkürler. [zaten birçoğunuzla görüşürüz Gon’da. Bundan sonra müşteri olarak takılacağım buralarda] Asıl konuya gelirsek, Yeni çizgi romanlar geldi. The New 52 serisinin ilk hafta dergileri de var bunların arasında!!!


TRT vedası da yaptım mı, bu iş tamamdır Sağlıcakla kalın, sevgisiz kalmayın,


Emre Yavuz


Gon Çizgi Roman


+90 212 2459820


www.gonkit.com


www.rob389.com


www.twitter.com/goncizgiroman

HighScore Bölüm1: Marvel vs Capcom, Moto GP... tekjeton

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails