9 Haziran 2011 Perşembe

Pera Müzesinde Karikatür Atölyesi


Ümit Kireççi ve Necmi Yalçın yönetiminde gerçekleşecek Karikatür Atölyesi, çizgi roman tarihinin incelenmesiyle başlıyor, etkinlik, çizim ve teknik bilgilerin anlatımıyla sürüyor, karikatürde espri ve mizah üretme üzerine çalışmaların da yapılacağı atölye, karikatür tiplemeleri ve taslak çizimleriyle sona eriyor.


Resim Adresi
21, 22, 23 Haziran 2011


11.00-13.00
13.30 - 15.30


7-12 yaş grubu
30 TL
20 kişi ile sınırlı


İletişim -


İletişim Bilgileri


Meşrutiyet Caddesi No.65


34443 Tepebaşı - Beyoğlu - İstanbul


Tel. + 90 212 334 99 00


Fax. + 90 212 245 95 11


info@peramuzesi.org.tr

3 yorum:

Hazal dedi ki...

Ben bu etkinliğe katılmak istiyorum, fakat 7-12 yaş grubunun fiyatı yazarken geri kalanların fiyatı yazmıyor? Yoksa ben mi göremiyorum?

Fiyatı söyleyebilirseniz çok sevinirim :).Ayrıca, müsadeniz olursa kendi blogumda da duyurarak destek olmak istiyorum.

Çizgi Roman Okurları Platformu (ÇROP) dedi ki...

Hazal merhaba,

Sen ekibin bir parçası olarak bizlerle katılabilirsin atölyelere. Yaşının önemi yok :)

Bilgiyi blogunda paylaşmandan da onur duyarız

Ümit

Hazal dedi ki...

Bu sözün üzerine size katılmaktan mutluluk duyacağım ^^.

Ayrıca, haberi Kayıp Rıhtım'da da duyurduk. Onu da haber vereyim :). Kendi blogumda da yayınlayacağım, madem izin çıktı :).

Desteğimiz sizinle, siz yeter ki böyle güzel etkinliklere devam edin ^^.

Linkler

Related Posts with Thumbnails