16 Nisan 2011 Cumartesi

Cennetlik Çizgi Roman Yarışması Sonuçlandı

Gerekli Şeyler Yayıncılığın dilimize kazandırdığı Terry Moore imzalı çizgi roman başyapıtı "Cennetteki Yabancılar" (Strangers in Paradise) adına açtığımız yarışma sonuçlandı. Jürisini Zeynep Akkuş, Simge Karca, Sinem Karhan Taşçıoğlu, Zeynep Alparslan'ın oluşturduğu yarışmada ilk üç aşağıdaki gibi sıralandı: 1- Nurgül Erkol Cengizhan İlköğretim Okulu anasınıfı Öğretmeni. Kocası için kazandı. 2 - Arzu Hancı Ekrem Cevahir Çok Amaçlı Programlı Lisesistajyer öğretmen. Öğrencileri için kazandı 3 - Mehmet Can Yavuz Kendi İçin Kazandı :) Hatta "yarışma sonuçları ne oldu? satın almadığım gerekli şeyler çizgi romanları var alamıyorum. kazanırsam aynı sayıdan iki tane almış olacağım. ne zaman haber çıkar?" diye de sordu bir maille çizgi roman okuma krizi sırasında. 4 - Misterno55 En eğlenceli katılımcı:

"Şu an hayatımda aşkıma layık bir karşı cins olmadığından(puhahaha), bir hediye verme durumu da oluşamıyor normal olarak. Ama bu düşünce içerisinde olan arkadaşlara fikir oluşturur diye bişeyler yazmak isterim. Tabi karşımda hayali bir sevgili oluşturmam lazım, oda ilk aşkım sarı saçlı mavi gözlü meleğim olsun, başka bir kadının önünde diz çökeceğimi sanmıyorum… Resim için; eğilir diz çöker, sol elime kitabı alır, sağ elimle meleğimin sol elini tutar, masmavi gözlerine bakarım,


- Ey benim hayat ışığım, kalbimin sahibi, ömrümün hakimi melek yüzlü sevdiğim,


- Kıkır.. (kadın dediğin işveli, cilveli ve de güler yüzlü olacak elbette, kıkırda güzelim sen)


- Sen şimdi elimde bir kitap görüyorsun, büyük ihtimal de, benim hoşlandığım, türde yada en kötü bir aşk romanıdır diyorsun.


- Sanırım bir şey söylemeden dinlemem gerekiyor.


- Evet fikri güzel kendi güzel, kalbi güzel sevdiğim


- Kıkır kıkır


- Tahmin ettiğin tarzda bir kitap değil bu, ama gördüğün gibi bir kitapta değil.


- Nasıl yani


- Şöyle ki, bu bir çizgi roman, ama içinde gördüğün çizgilere iyi bakarsan, beni, çocukluğumu ve masumiyeti göreceksin… bugün senin önünde bana diz çöktüren de, güzel sözler söyleten de, hayal gücümün uçsuz bucaksız kaynağı olan bu çizgi romanlardır…


- Ah canııımm…"

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails