28 Ekim 2010 Perşembe

ANİME VE MANGA; YILLAR SÜREN PAYLAŞIM!

Okuması kolay ya da zor olsun, bir dünyayı okumak çalışmak, sonuna kadar götürmek ve onu başkaları ile paylaşmak… Bu çizgide en zoru sanırım onu paylaşmak…
Bundan yaklaşık 10 yıl önce başladım yazmaya ve o zamandan beri kendimi bu konuda oldukça geliştirdiğimi düşünüyorum; lâkin halen çok eksiğim, çok hatalarım oluyor, bunun da bilincindeyim. Yine bundan yaklaşık 7 yıl kadar önce başladım anime ve manga izlemeye, izledikçe o yöne doğru daha da çok yönelmeye, manga ve anime konusunda daha da çok paylaşımlar yapmaya. 6 yıl kadar öncesinde, Türkiye’de hiç anime çevirisi yokken başladım anime çevirileri yapmaya ve yaklaşık aynı zamanlarda başladım animeler hakkında her bulduğum yerde bir şeyler yazarak bahsetmeye.

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails