14 Aralık 2009 Pazartesi

CANLANDIRMACILAR MESLEK BİRLİĞİ GEÇİCİ YÖNETİM KURULU KARARI

Canlandırmacılar Meslek Birliği Geçici Yönetim Kurulu, iki yıl aradan sonra, bugün (11 Aralık 2009) Üsküdar'da yaptığı ikinci toplantıda, Kültür ve Turizm Bakanlığı'na bağlı sinema eseri sahipleri birliği kurulması yönünde oybirliği ile karar aldı. Geçici Yönetim Kurulu, ayrıca, resmen dernek statüsünde bir "Canlandırmacılar Birliği" kurulması yönünde de yine oybirliği ile karar aldı.
Canlandırmacılar Geçici Yönetim Kurulu, ayrıca, 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'nda yapılması düşünülen ve meslek birliklerinin tek sayıya indirilmesini öngören tasarıya da tamamen karşı çıktığını, bu girişimlerin antidemokratik olduğunu, oybirliği ile bir kez daha deklare etti.
Canlandırmacılar Meslek Birliği Geçici Yönetim Kurulu, Sinema Platformu (Sinema Konseyi) ve Sinema Kurumu Yasası ile Sinema İş Yasası için yürütülen çalışmalara katılan temsilci Levent Elpen nezdinde destek verdiğini de bir kez daha ilân etti.
Geçici Yönetim Kurulu, meslek birliği ve birlik kuruluşunun, ÇFD'nin varlığına etki etmeyeceğini ve ÇFD'nin korunması zorunluluğunu, bir kez daha vurguladı.
Canlandırmacılar Meslek Birliği Geçici Yönetim Kurulu toplantısına katılanlar: 1- Orhan Büyükdoğan (Usta, klasik çizgi film) 2- Şafak Tavkul (klasik çizgi film) 3- Ergin Tezer (CGI) 4- Başak Ürkmez (Mimar Sinan Üniversitesi) 5- Ersoy Soyer (CGI, ToonEffects) 6- Deniz Coşkun (CGI, Ka-Bum) 7- Aydan Büyükkara (klasik çizgi film) 8- Nedim Polat (klasik çizgi film) 9- Ekrem Borazan (stop-motion) 10- Ayhan Bal (Düşler Evi) 11- Mehmet Şenocak (klasik çizgi film, AnimaTürk) 12- Erdinç Şemen (klasik çizgi film) 13- Levent Elpen (klasik çizgi film) http://www.canlandirmacilar.net

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails