24 Ekim 2009 Cumartesi

Müebbetlik Oluyoruz: Müebbet Muhabbet Geliyor

Cenk & Erdem ikilisinin yönetiminde hazırlanan "Müebbet Muhabbet" mizah dergisi 4 Kasım 2009 tarihinde bayiilerde olacak!
Çizer kadar yazara da ihtiyaç duyuyormuş dergi ben de toplantıya katıldım. Bilmem yararım dokunacak mı dergiye? Kimler mi vardı toplantıda? Suratına flaş patlatan ben ve Cenk, Erdem, Murat Bozkurt, Kutsi Akıllı, Tayyar Özkan, Necmi Yalçın, Ayşen Baloğlu, Mustafa Bayramoğlu ve Oğuzhan Kayan... İnanmayan galeriye baksın: Müebbet Muhabbet Toplantı Foto Galeri
Dergide yazmak veya çizmek isteyen olursa editor@muebbetmuhabbet.com' a yazabilirler.
Haber ve Fotoğraflar - Ümit Kireççi

2 yorum:

Oguzhan Kayan dedi ki...

Çizer isimlerinde benim soyadım hatalı olmuş;l Oğuzhan Kayan olacak :))

Çizgi Roman Okurları Platformu (ÇROP) dedi ki...

Düzeltme tamamlandı :) Sorry

Linkler

Related Posts with Thumbnails