21 Nisan 2009 Salı

Alaylı oyuncunun kitaplı öğrencileri

Usta oyuncu Halit Akçatepe ve eşi, açtıkları Akçatepe Sanat Merkezi bünyesinde öğrencilere, tiyatro, drama, müzik ve dans eğitimi alma imkanı sağlıyorlar.


Sevilen oyuncu Halit Akçatepe ve eşi Rezzan Akçatepe, eylül ayında Koşuyolu'nda Akçatepe Sanat Merkezi'ni hizmete açtı. Üç katlı bir villada hizmet veren merkezde oyunculuk, drama, müzik ve dans alanında eğitimler veriliyor.
...
Akçatepe Sanat Merkezi nasıl ve ne zaman kuruldu?
Rezzan Akçatepe: Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı bir eğitim kurumuyuz. Diploma verebilmemiz için gereken prosedürleri tamamlayıp eylül ayında açtık merkezimizi. Halit Bey, ben ve oyuncu arkadaşlarımız teorik ve pratik oyunculuk eğitimleri veriyoruz. Dans, yaratıcı sanatlar (pantomim, çizgi roman) müzik, oyunculuk derslerimiz var. Sadece bir tiyatro stüdyosu değiliz. Bire bir müzik ya da oyunculuğun dersi yapılıyor. Tüm öğretmenlerimizin atamaları İl ve İlçe Milli Eğitim tarafından yapılır. Pedagojik formasyonu ve diploması olmayan hiçbir öğretmen bizde eğitim veremez. Buranın konsepti gerçekten farklı.
...
Yazının Devamı - Akşam

Not - Röportajda bahsi geçen "çizgi roman" dersi "Yaratıcı Sanatlar" adı altında ÇROP üye ve yazarı Ümit Kireççi tarafından verilmektedir.

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails