4 Haziran 2008 Çarşamba

2. ÇROP Çizgi Roman Şenliği Ankara Fotoğrafları

Tülay Çakır Çocuk Kütüphanesi "Çocuk Kitapları Şenliği"nde yer alan Çizgi Roman Okurları Platformu (ÇROP) Stantımız oldukça ilgi görmüş.
İşte Stantımızın Ömer Bahadır ile Özgür Hünel'in elceğizleriyle düzenlenmiş hali:
Ömer Bahadır'ın gözlemlerine göre çocuklar çeşitli çizgi romanlara ilgi gösterirken yetişkinler "aaa, biz çocukken okurduk bunları, ne hala çıkıyor mu bunlar?" sözleriyle İtalyan tarzı dergilere yöenliyorlarmış. Yetişkinler eskiden okudukları dergilerin sürdüğünü bilmiyorlarsa eğer reklam yapmayan Yayınevlerimizin çok ciddi bir okur kitlesini kaybettiklerini söylemek mümkün!

Çocuklar o gün ne bulmuşlarsa okumuşlar anlaşılan. Gazete, dergi, çizgi roman :)


Ömer Bahadır, ziyaretçi "Ümit Kaptan" çizgi romanı yazarı ve yaratıcısı Hakan Karabey, Özgür Hünel bir arada


Özgür Hünel'in "duydum ama şaşırdım" dediği gerçek:
Anneler "Biz de çocukken çok çizgi roman okurduk"



Hareketli ve eğlenceli bir çizgi roman günü olmuş vesselam.


Şeker Portakalı'ndan Muhterem Toptan'ın telefon mesajı o günü harika özetliyor: "Aslında Yalınayak Gen'i okuyamadan göndermek zor geliyor (kitapları kargoya verecekti) ama bana adres vermeniz gerek. Ben de en kısa zamanda çizgi roman alacağım bu kez çocuklar için değil kendim için."
Artık ne desek boş :)
Şeker Portakalı'na, Muhterem Toptan hanımefendiye, Doç. Dr. Nejdet Neydim'e, ÇROP üyesi olmamalarına rağmen http://www.resimliroman.net/ ortak üyeliğimiz sayesinde stant başında durmaya gönüllü olan stant-upçı Ömer Bahadır, Özgür Hünel ve o sabah eşinin işi olduğunu unutan ve sabah uyanıp hazırlanmaya kalkıştığında eşi "hayrola bugün evde sen kalacaktın neden kalktın pazar pazar bu saatte" diye sorduğunda ancak "tuvalete kalktım" diyerek eşinin fırçasından kurtulan ama stantın başına geçmesi gerekirken gelemeyen ve bu yüzden dilimizden kurtulamayan gönlü geniş insan mersan0'a, teşekkür ediyoruz.


1 yorum:

necmiyalcin dedi ki...

Harika bir etkinliği daha geride bıraktınız... Kitaplar kapış kapış gitmiş, ne mutlu oradaki çocuklara... Anlaşılan bu etkinlikler böyle giderse ufak ufak "ÇİZGİ ROMAN FESTİVALİ"ne dönüşecek... Daha da geniş kapsamlı diğer illerdeki çocukları da mutlu edecek bir sonraki etkinliği merakla beklemekteyim... Bu etkinlikte de emeği geçen herkesi tebrik ediyorum ellerinize, kollarınıza, aklınıza sağlık...

Linkler

Related Posts with Thumbnails