28 Nisan 2018 Cumartesi

CANDAN SELMAN’ın "Nöbet Çiçeği" Romanı Çıktı


Nöbet Çiçeği

Candan Selman ikinci romanı Nöbet Çiçeği ile fırtınadan kaçan ve kendilerine sığınanların öyküsünü dile getiriyor.  Üç şişe şarap, on beş kadeh ile…
roman,
 

CANDAN SELMAN



“Her gün o vapura binsem belki ben de görmezdim


Gözümde büyüyüp küçülenleri
Şehirde kalsam bilmezdim giderken görünenleri.”

“Kıyıdan,” dedi tanımadığı bir kadın sesi. Vildan gözlerini açıp yanında duran kızıl saçlı kadına baktı. Gülümsedi. “İçimden okuyorum zannediyordum, duydunuz mu?”
“Evet,” dedi kızıl saçlı genç kadın. “Bütün şiirlerini bilirim Nüvit Alkan’ın. Adalı mısınız?”
“Yok,” dedi Vildan. “Aslına bakarsanız ilk kez geliyorum. Ve sanırım dönemiyorum.”

Lodosun sersemletip, kıyıdan kopardığı iki kadın; Derin ve Vildan. Ardında “Şiir de Beni kurtaramadı” notunu bırakarak bu dünyayı bile isteye terk eden bir şair; Nüvit Alkan.
Candan Selman ikinci romanı Nöbet Çiçeği ile fırtınadan kaçan ve kendilerine sığınanların öyküsünü dile getiriyor.  Üç şişe şarap, on beş kadeh ile…
                       
CANDAN SELMAN’ın tüm kitapları için
http://www.kafekultur.com/yazar/117/candan_selman

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails