27 Mayıs 2013 Pazartesi

Marvel Comics'den Renklendirme Rezaleti

Marvel Comics'in en sevdiğim hikayelerinden biri olan Infinity Gauntlet toplamda 6 sayfa sürmüş, deli titan Thanos'un tanrısal güçlere kavuşmasıyla evrendeki canlıların yarısını yok etmesiyle başlamış, Odin ayarındaki tanrıları, Galactus, Watcher gibi evrensel güçleri paralamasıyla sürmüş, onlarca kahramanı öldürmesiyle zirve yapmış, anlık bir zayıflık göstererek mücadeleyi kaybetmesiyle son bulmuştu. 

Bu hikayede Marvel Comics'in bir türlü hakkını vererek kullanamadığı Adam Warlock adlı kahraman başrol oynamıştı. Warlock bu hikayenin finalinde kendine bir grup kurarak ele geçirdiği gücü paylaştırmış bu gruba "Warlock and the Infinity Watch" adını vermişti. 

İşte bu serinin 29. sayısının 14 sayfasının 4. karesinde aşağıdaki renklendirmeye rastlıyoruz: 

Doğrusu dertlerini anlamadım. Bu özensizliğin neye hizmet ettiğini veya nasıl bir hatayı düzeltmeye çalıştıklarını da anlamadım ama yapılmış görüldüğü üzere.

Önümüzdeki günlerde üzerine en az 4 yazı yazmayı planladığım Infinity hikayeleriyle Warlock serisine yakıştıramadım bu olayı. Bu arada her karşılaştığım yayınevi sahibine "Infinity Gauntlet"ı basmalarını öneriyorum ki umarım gün gelir biri beni ciddiye alır.

Ümit Kireççi

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Rezalet olan nedir ?

Linkler

Related Posts with Thumbnails