26 Ağustos 2012 Pazar

Arkabahçe'den Dev Bir Hizmet!

Arkabahçe Yayıncılık'tan tüm amatör çizerlere önemli duyuru:
Merhabalar,
Sitemizin ve Facebook sayfamızın yalnızca yeni çıkan dergilerin haberinin verildiği, yavan, tatsız bir sayfa olmaya doğru gittiğini görünce hemen önlem alalım istedik. İstedik derken, çoğul ekine bakıp öyle yönetim kurulunu topladık falan sanmayın. Ben ve Burç merdivende otururken düşündük bunu… He, tabii burada yanlış anlaşılma olmasın, gerekirse en kalabalık yönetim kurulunu da toplayıp 5 yıllık planlar hazırlamasını da biliriz yani. İşte benim sorunum bu, sulandırmadan yazmayı beceremiyorum neyse, sadede gelelim.


Sitemizde sizden gelen çizimleri, çalışmaları koyacağımız bir sayfa açalım diyoruz… Haftaya hazır olacak. Belki bu sayede geleceğin çizerleri ve yazarlarıyla siteyi izleyenler tanışma imkânı bulabilir. Neden olmasın? Yaptığınız çalışmaları bize yollarsanız bunu www.arkabahcecizgiroman.com’da yayınlayacağız. Bunun dışında kendi fanzinlerini hazırlayan arkadaşlara da buradan bir duyurumuz var.
Şimdi kulağıma “Fanzin nedir? Nedir ki bu fanzin? Fan zin mi? Ha, efendim!!!” gibi soru nidaları geliyor. Yuh deyip kısaca TDK sözlüğüne baktığımda karşılığının olmadığını gördüğüm(!!) bu kelimeyi kısaca açıklamak istiyorum.
Fanzin: Amatör ruhla hazırlamış, fotokopi vasıtasıyla çoğaltılmış dergilerin tümüne verilen addır. (Bu arada fanzin’e Türkçe bir isim bulmak için Facebook sayfamızda bir duyuruda bulunacağız. Hadi, göreyim sizi.)
Dükkânımızda sizden gelen fanzinlere belli bir köşe ayırmaya karar verdik!!!! Merak etmeyin, para kazanacaksınız ama fanzinleriniz satılırsa. Detaylar için buraya mesaj atarsınız. Hadi, artık biraz hareket edin, eyleme geçin, göreyim sizi!! Unutmayın, Yıldıray Çınar ve Mahmud Asrar da bu işe fanzinle başladı.

Kaynak - Arkabahçe

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails