4 Mayıs 2011 Çarşamba

Çizgili Roman e-dergi Sayı 61 Paylaşımda

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba
Bu sayımızda Galip Tekin'den harika ötesi
tam macera bir öykü "Bir Hikaye Bir Anı"
en son öykü Galip Tekin'den gerçek öyküdür...


Tex sevgili Draqula3 yazıp çizdi,ama şu aralar
galiba internete girme sorunları yaşıyor...

E
vettt..."Silici" benim sevdiğim severek balonladığım bir tip,
sevgili bustos cevirisi...Bir kiralık katil ekononmik dar boğaza
düşerse ne yapar cevabı bu macerada....

S
evgili Darkmalt çalışması "Buluşlar ve icatlar dolu dolu iki sayfa ....

E
vet Tarih kokan o muhteşem payşaımların önde gelen ismi sevgili
kolibri taraması " Alemdar Mustafa Paşa" ben rutuşladım ortak nefis bir
hikaye çıktı ortaya...Övünmeyelim ama böyle bir paylaşım bırakın nette
baskısını bile bulamazsınız...Harika bir arşiv teşekkürler kolibri dostum

"
A
yın Karanlık Yüzü" Sevgili Hakan Akyüz romanı nefes nefese devam ediyor...

E
ntellektüel yazar ve çizer nasıl olur güzel orneklerinden biri...
Tabiki usta bir isim çeviri ve balonlama piri "MR.YER6"dan...Nefis

A
lp Tamer özel konuk "İki Arkadaş" adlı öyküsü
canaları sıkılılan iki ölüme mahkum ne yapar...

"
T
arihte Bu Hafta" Hakan Akyüz arşivinden

B
enim çalışmam ...bir zamanlar "Cosmopolitan" adlı bir dergi
vardı Sabah Grubu çıkarırdı ondan esinlenmiştim
"KazmaPolitan"...Güzel ve hayırlı okumalar...Sevgiyle kalın


Çizgili Roman 61
Alternatif Link

1 yorum:

Zindan dedi ki...

Çizgiromanı sevdirmek ve yeni nesillere bilmediği,görmediği güzelliklerin farkına varması
adına yapılan çalışmaları takdirle karşılıyorum.

Emek veren arkadaşları kutlarım.

Büyük Beyaz

Linkler

Related Posts with Thumbnails