2 Ağustos 2009 Pazar

Onu neden Red Kit'e benzetiyorlar?

Mor ve Ötesi grubunun solisti Harun Tekin'i arkadaşları bakın neden Red Kit'e benzetiyormuş...
2 Ağustos 2009 / 00:28:43
Televizyon Gazetesi
NTV'de Yekta Kopan ve Burcu Esmersoy'un sundukları 'Yaz Gecesi Şovu' programına Mor ve Ötesi grubundan Burak Güven ve Harun Tekin konuk oldular.
Çizgi roman kahramanlarıyla bir dönem çok haşır neşir olduğunu söyleyen Burak Güven'e karşılık Harun Tekin de Red Kit'e olan sevgisinden bahsetti. Tekin, arkadaşlarının neden kendisini ona benzettiğini de şöyle anlattı:
"Küçükken çok Red Kit severdim. Sanıyorum dudaklarından da dolayı benzerlik taşıdığımızı söyleyen arkadaşlarımız da olmuştur."
Bu sözler üzerine Yekta Kopan, Tekin'e "Red Kit dudaklı mı dediler?" diye sordu.
Fazla detaya girmeyen Harun Tekin, "Hayır canım, Red Kit dudaklı değil daha çok farklı şeyler söylediler" ifadesini kullandı.
Tekin, son dönemlerde ise roman kahramanlarına kendisini çok benzettiğini belirterek "Benim esas sevdiğim son yıllarda İhsan Oktay Anar'ın her romanında bir tane kesin bana benzeyen ya da benzemek istediğim bir tip buluyorum" açıklamasını yaptı.

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails