1 Ağustos 2009 Cumartesi

Faruk Geç Aranıyor, ACİL!

Karikatürcü Raşit Yakalı, Çizgi romancı Faruk Geç'e ulaşmaya çalışıyor. Acaba yardımcı olabilir misiniz?

Kolay gelsin,

Levent Elpen

"Arkadaslar ben ugrasiyorum ama henuz sonuc alamadim. Bu arkadasimiza kim yardimci olabilir. Ben Levent Elpen kardesimden umuyorum ama... Fauk Geç abiye nasil ulasiriz". Rasit Yakali

"Merhaba Rasit Bey,
Ben Michigan Universitesinde ogretim uyesiyim. Gecen ay sizi cep telefonunuzdan aramistim, Faruk beye nasil olasabilirim diye sormustum. Tavsiyeniz uzerine Gazeteciler Cemiyeti'ni aradim, onlar da Faruk beyle ilgili olarak sadece ev telefonunu biliyorlarmis. Ben de ev telefonu vardi zaten, o zaman da aradim, daha sonra da, biraz evvel de; telefona cevap veren olmuyor. Evde yoklar galiba.
Asagida size forward ettigim 27 nisan tarihli emailde Faruk beyin oglu Emre beyin bahsettigi sozkonusu belge hala ulasmadi Chicago Universitesine. O belge olmadan resmi islem tamamlanamiyor. Dolayisiyla projenin iptal edilme ihtimali var. Meselenin ehemmiyetine binaen lutfen Faruk beye veya ogluna ulasmama yardimci olur musunuz?
Projenin sahibi hocam Ralph Jaeckel benim Istanbul'da oldugumu bildigi icin Faruk bey veya ogluyla bizzat gorusup mevzuyu bir an once neticelendirmemi rica ediyor, zaman kaybetmek istemiyor hakli olarak. Ben de bir turlu ulasamiyorum onlara. Muhtemelen, hocam emaillerine aylardir cevap verilmemesini de, Istanbul'da yasayan birine ulasilamamasini da yadirgiyordur. Benim meseleyle yeterince ilgilenmedigimi dusunmesini istemem, siradan bir ihmal yuzunden projenin iptal edilmesini de.
Insallah hem Faruk bey hem hem de oglu Emre bey saglik ve afiyettedirler, bu iletisim kopuklugunun sebebi uzucu bir sey degildir.
Dedigim gibi Faruk beyin bendeki telefonu (212-275-46-83) cevap vermiyor, baska bir telefon numarasi varsa, cep telefonu var mi acaba? Kaldigi adresi bilirsem bizzat ziyaret de edebilirim. Kendisini ya da Emre beyi...
Yardimlariniz icin simdiden tesekkurler.
Muhabbetle,
Sureyya"

Kulaktan kulağa... Faruk Geç'e ulaşabilecekler varsa...!

2 yorum:

OmerD dedi ki...

http://www.milliyet.com.tr/1997/02/14/yazar/talu.html

14 Şubat 1997 Milliyet Gazetesi Umur TALU'nun köşe yazısı.

tevfikcakmak dedi ki...

Faruk Geç'i 1 Ağustos 2009 tarihinde aramakta olan Amerika'daki bu arkadaş,acaba hala Faruk ağbiyi aramayı sürdürüyor mu?25 Aralık 2010 tarihinde Faruk ağbinin dayı oğlu Ersin Burak'la birlikte onu evinde ziyaret ettik.Oradan oğlu Ömer Emre'nin Mecidiyeköy'de Profilo İş Merkezinde bulunan DERİMOD mağazasına gidip,orada birlikte yemek yedik.Tesadüfen orada eski gazete sayfalarından oluşan mini sergide,Faruk ağbinin 1964 yılında Hürriyet gazetesinde yayımlanmış KLEOPATRA filmi çizgi romanını görmemiz sürpriz oldu.Ben de yanımdaki dijital fotoğraf makinesiyle,Faruk ağbiyi resimli romanıyla birlikte fotoğrafladım.Faruk ağbi ile ilişki kurmak isteyenlere,işin mahiyetini öğrenmem sağlandığında yardımcı olurum.

Linkler

Related Posts with Thumbnails