31 Temmuz 2009 Cuma

Enki Bilal'i Türkiye'ye Getiren Adam: Murat Cem Şerbetçi (4)

Murat Cem Şerbetçi'nin kendi kaleminden blogumuza taşınan örnek alınması, iyi okunması gereken "Enki Bilal Sergisi Serüveni" yazısı burada sona eriyor. Bir anlaşmazlığın başlattığı yazışma bir çok ayrıntı ve bilginin paylaşıldığı harika bir uzlaşmayla sona erdi. Bir gün birileri dünya devi çizerleri Türkiye'ye geitrmek istese eminim şimdi önünde tam teşekküllü bir yol haritası mevcut.
Aşağıda Murat Cem Şerbetçi'nin bu konuda aktardığı son bilgiler ve bazı fotoğraflar bulunmaktadır. Açıkçası ben Murat beyin özel Enki Bilal Fotoğraf Albümünden sadece yazılara uygun olanları seçtim. Eminim meraklısı albüme girdiğinde çok daha sanatsal ve keyifle çekilmiş fotoğrafları görecektir.

Ümit Kireççi

"Bence YK ve ben birbirimizin hakkını yememeğe özen gösterdik. Ama benim Enki'ye yakınlığım olmasaydı ve bu projeyle YK'ye gitmeseydim haliyle bu yazıları sizlerle paylaşamıyacaktık. Eğer YK olmasaydı belki başkası olurdu, başka bir mekanda mı olurdu,ne zaman olurdu bilemem. YK'nin seçilmesindeki en önemli nedenlerin başında onların benim heyecanıma ortak olmaları, farklı bir sergi yapmak istemeleri, mekanın Istanbul'un göbeğinde olması ve bedelsiz gezilebilmesidir." Murat Cem Şerbetçi

"Bilmek isterseniz diye düşündüm sergiyi 12771 kişi gezmiştir." Murat Cem Şerbetçi
"Buradan tekrar YK'de tüm emeği geçenlere, müdüründen güvenlik görevlisine kadar herkese, benim bu rüyamı gerçekleştirmeme yardımcı oldukları için sonsuz müteşekkirim..." Murat Cem Şerbetçi

Fotoğrafların tamamı Murat Cem Şerbetçi Enki Bilal İstanbul Albümü'nde.
Not - Fotoğrafların farklı alanlarda kullanımında albüm sahibinden izin almak üzere kendisine ulaşılmasında yarar olacaktır! Duyurulur!

Sayın Murat Cem Şerbetçi'ye bu paylaşımından ötürü Çizgi Roman Okurları Platformu (ÇROP) ve tüm çizgi roman okurları adına teşekkür ediyoruz.

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails