26 Haziran 2009 Cuma

Çizgi roman Senaristliği Üniversite'de Kurs Oldu

T.C. Maltepe Üniversitesi MASEM (Sürekli Eğitim Merkezi)'nde ülkemizde bir ilk gerçekleşiyor ve Çizgi Roman Senaristliği kursu başlıyor. Kursiyerlere sertifika verilecek kursa kayıtlar başlamıştır.

Çizgi Roman Senaryo Yazımı

Başlangıç
: Yakında başlayacaktır
Bitiş: -
Kurs Gün ve Saatleri: Cumartesi ve Pazar günleri saat 10:00 - 12:00 arası olmak üzere haftada 4 saat, toplam 8 hafta
Toplam Ders Saati: 32 saat
Kursun İçeriği: Dizi, sinema, radyo, tiyatro, çizgi film gibi romanında yazara ihtiyacı vardır. Haftada bir okuma listesindeki kitap ve çizgi romanlar üzerine inceleme yapılacaktır. Bunun dışında; çizgi roman tarihi, yazı ve resmin tarihi, imgenin işlevi, yazılı ve görsel göstergeler, disiplinler arası ilişki, yazı-resim ilişkisi ve tamalayıcılığı, yazarlık ve senaryo yazımı, film, tiyatro, radyo, çizgi film senaristliği ve dramatik yazarlık, çizgi roman senaryosu, teknikleri, farklı ekollerde çizgi roman senaryosu, anlatım unsurları ve elemanlarını bilmek-doğru kullanmak, yazılı metin ve çizili metin, yazar-çizer ilişkisi, çizgi roman yazım şablonları, denemeler.
Kurs Ücreti: 400 TL (1 Peşin + 1 Taksit = 2 Taksit yapılabilir)
Öğretim Elemanı: Ümit Kireçci
Ayrıntılar ve iletişim - Maltepe Çizgi Roman Kursu

2 yorum:

Hayal Kahvem dedi ki...

Ümit, ne güzel bir haber bu!Çok sevindim... Bizim çocuklara hemen bu haberi göndereceğim, nasıl bir abiyle kampa gideceklerini bilsinler de kendilerine çeki düzen versinler...
Sarp bebeğin babasına selam ve sevgiler:)

Ümit Kireççi dedi ki...

Aman efenim şımartmayın beni. Çalışıyorum işte kendi çapımda :) Asıl ben kendime çeki düzen vereyim de sanat kampında onlara bir gıdım ışık olabileyim :O)

Linkler

Related Posts with Thumbnails