10 Nisan 2009 Cuma

Ben Çizgi Roman Okuruyum - 5 :O (Ya da 4 :0 Klonu:))

Ne var?
Ne vaaaaar?
Resim size tanıdık geldi diye illaki bir yerden araklamış değiliz ya? Alla allaa...
Ben de çizgi roman okuyorum, benim de Ümit Kireççi'ninki gibi bi kazağım var, bi de böyle arkada kitap dolu raflar falan... Bende de var bunlar? Nedir yani?

Not: Ümit, bak ciddi mesai harcadım bu resme ha... Ödül benimdir...


EDİT:

Bu ödülü almayı o kadar kafaya koydum ki, çocukluk resmimi de eklemeye karar verdim. Üstteki fotoda babam bana dergi okuturken görülüyor... (Ne var yahu?)


3 yorum:

Aşkın Güngör dedi ki...

Bizim Kardan Adam Masalı da ansiklopedi gibi oldu ama ne yapalım, o kadar "takla" kusuru kadı kızında da olur yahu :))

Ümit Kireççi dedi ki...

Beni güldürdün ya Allah da seni güldürsün. Bütün yorgunluğum geçti şimdi :O)

Aşkın Güngör dedi ki...

Aa? Nie güldün ki yafu?

Linkler

Related Posts with Thumbnails