30 Nisan 2009 Perşembe

Ben Çizgi Roman Okuruyum 26

Merhabalar,
Ekte yarışma için iki fotoğraf yolluyorum umarım beğenirsiniz.
Teşekkürler,
Evren Çağlayan
1. Çocuk: Şşşt haydi futbol oynayalım.
2. Çocuk: Evet ya belki büyüyünce futbolcu oluruz.
1. Çocuk: Ünlü oluruz o zaman.
2. Çocuk: Para da kazanırız.
1. Çocuk: Haklısın
2. Çocuk: Haydi Futbol oynayalım
1. Çocuk: Oynayalım.
2. Çocuk: Evet ya belki büyüyünce futbolcu oluruz...
Anne: YETEEEERRR... Saatlerdir çizgi roman okuyup aynı sohbeti yapıyorsunuz. Kafamız şişti burada. Aaa... Kabullenin işte çizgi romanlar bitmeden futbol oynayacağınız yok sizin. Of be.
1. Çocuk:...
2. Çocuk:...
1. Çocuk: Futbol oynayalım mı?
Anne: Kız, ben de ne yapıyor bu odasında diyorum. Çizgi roman okuyorsun ha.
Kız: Evet anne kızdın mı?
Anne: Yok kızım çizgi roman okuduğun için kızmam sana.
Kız: Sağol anne.
Anne: Ama odanda cep telefonunla mesajlaşıyorsun sanarak kızdım az. Sonra "acaba kızım chat mi yapıyor ders çalışmak yerine" diye düşünerek daha da kızdım. "Aynanın karşısında boyanıp sürünüyor mu bu kız yoksa" diye düşününce de tepem attı. Gel eğ bakalım kafanı biraz.
Kız: Ne oldu anne, kafamda bir şey mi var?
Anne: Bir şey yok kafanda ama benim kafamda var. O kadar kurdum ki şimdi seni yolmazsam rahatlayamam. "Aferin kızıma, çizgi roman mı okuyormuş".
Kız: Ah, of, aman.
Anne: Oku kızım oku tebrik ederim.
Kız: Ah, amaaaan, of... Teşekkür ederim anne ah...

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails