8 Nisan 2009 Çarşamba

Ben Çizgi Roman Okuruyum - 2 :O)

Doğan Şenol'u annesi fotoğraflamış.
Doğan - Aaaa bu da ne böyle?
Anne - Bunun adı çizgi roman oğlum.
Doğan - Çok güzelmiş bu!
Anne - Yaa, aynen öyle... Nasıl tadına vardın mı resimlerin?
Doğan - ...
Anne - Oğlum ne yapıyorsun dur!



Doğan - Mmm şimdi vardım tadına, yerim ben bu çizgi romanı.

Anne - Oğlum çıkar şu dergiyi ağzından. Ay Cevat ne yapacağım?
Cevat - Neyi?
Anne - Cevat çok gamsızsın. Bebek dergiyi yiyor görmüyor musun?
Cevat - Aferin oğluma. Dur ben de bu ucundan yiyeyim. Çizgi romanın tadı başka nasıl çıkar canım?
Anne - ...! Biraz da bana bırakın. Akşam yemekten sonra yiyeyim bari...

Şirin (Yeniçeri) ve Cevat Şenol'a ve oğullarına sevgiler, ömür boyu mutluluklar diliyoruz! Tabii Nihat Vuran yönetiminde yenilesi yutulası EbeSobe Çocuk dergisine de yayın hayatında mutluluklar diliyoruz!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ha,ha,ha!! Resimlerde hoş diyaloglarda :)

Linkler

Related Posts with Thumbnails